2011/04/21

LibreOffice probatzen

Aspertuta nengoela, libreoffice probatzen hasi naiz. Lehenago openOfficekin egin nuen bezala, froga txiki bat egin nahi nuen; DBHko lehen mailetan marrazketa ematen dugunean ea erabilgarri izan liteke probatu nahi nuen. Adibidez oinarrizko piezak adierazteko, hauen bistak, oinarrizko akotazioa,... eta nik uste dut bai, aprobetxa dezakegula. Bestela ere, gaur egun ez daukagu arazo handiegirik CAD programak erabiltzeko aurreko batzuetan aipatu ditudan Qcad eta Drafsight bitartez.
Baina ikasleek bere egunerokotasunean testu prozesadorea, kalkulo orria,... erabiltzeko ahalegin horretan interesgarria iruditzen zait Draw bezalako erreminta ere erabili ahal izatea. Ikusi irudi xinple xinple hau:

Interesgarria exportatzeko ematen dituen aukerekin ere; kasu honetan jpg-ra exportatua izan delarik.

No hay comentarios:

100 egun

Beno ba lantoki berrian 100 egun egin ditut. Baloratzeko garaia? Ez. Komentatu nahi dudana da nere hurrengo formakuntza IoT-era bideratzen ...