2011/05/02

Beste froga bat. Zenbat dira jada?

Oraingoan marrazketarako atera duten Draftsight programa erakusteko froga bat da. Lehenago ere aipatu izan dut AutoCad erabiltzen ohitura handia genuela; baina programa "legalak" erabiltzeko kontzientzia sartu zitzaigunean programa libreen bila hasi ginen. Hainbat foroetan parte hartu ondoren Qcad erabiltzea erabaki genuen. Baina ez zeukan zerikusirik. Bakoitzari dagokiona. AutoCad askoz atseginagoa zen/da. Ez dut hitz egiten ematen dituen aukerei buruz. Gure ikasgaiak momentu honetan eskatzen duena ez bai da marrazketa tekniko digitalean konpetentzia maila altua lortzea. Oinarrizko ezagutzak lortzean planteatzen dut eta, ondoren, nahi duenak: aurrera! Horregatik Qcad erabiltzea egokia iruditzen zitzaidan. Eskaintzen zituen erremintak nahikoak ikusten nituen. Beraz? Zein zen arazoa? Tira ba, windows-pean dabilen qcad hori ez omen dela horren "irekia". Eta ikastetxean linux-pean dabilena erabiltzea zaila... Beraz, zer egin? Duela gutxira arte ezer gutxi! Baina lehenago aipatu dudan bezala, atera da aukera egokiago bat (nere ustez, noski!) Aukera berri hau Draftsight da. Ikastetxean ez dugu erabiltzeko arazorik, ez naiz hasiko gure ordenagailuen ezaugarrien inguruan..., bai windows eta bai linux-pean erabiltzeko bertsioak bait daude. Erregistratzea besterik ez du eskatzen eta behin baino gehiagotan egin dezakezu ordenagailu ezberdinetan instalatu nahi baduzu (nik behintzat esperientzia hori izan dut bi ordenagailu ezberdinetan instalatu dudanean). Bideo labur hau grabatu dut oraintxe egindako ikastaro batean ikasitakoaren arabera. Argi dago bideo honen bitartez ez dudala gehiegi erakusten baina... denborarekin saiatuko naiz gauza hobeagoak egiten. Fijo.

No hay comentarios:

100 egun

Beno ba lantoki berrian 100 egun egin ditut. Baloratzeko garaia? Ez. Komentatu nahi dudana da nere hurrengo formakuntza IoT-era bideratzen ...