2012/11/02

Lan kolaboratiboa - lan kooperatiboa

Azken urteetan jaso izan dudan formakuntza eta esperientziaren arabera nire klaseak emateko moldaketa/hobekuntza fasean jarritzen dut. Aurten ikastetxean IK/KI formakuntza taldean parte hartzeko aukera izan dut. Gai hauek oso interesgarriak iruditu zaizkit betidanik. Lana egiterakoan ikasketa kooperatiboarekin puntu komunak genituela iruditu zitzaidan lehenengo hitzaldia ematera etorri zirenean berritzegunetik baina zalantza batzuk geratu zitzaizkidan... beti zalantzak. Horrekin lotuta, behean ikus dezakezuen aurkezpen hau iritsi zait internetak eskeintzen dituen bide horietako batetik. Neretzat behintzat baliogarri izaten dira honelako irakurketak: nola ari naiz, nora iritsi nahiko nuke, bide onetik ondo ari naiz,... horrelakoei erantzuten saiatzeko. Beti zalantzak!

2 comentarios:

ISLANDIAN GAUDE dijo...

Aupa Karlos.... ni galduta samar nago gai honen inguruan. Ez det aportaziorik.

ksukun dijo...

Aupa! Noski duzula aportatzeko! Barkatu, noski aportatzen duzula. Mil ez dut metodo zehatz batean sinisten! Beno bai, proiektuen metodoan! ;)
Gero zertan saiatzen naiz? Lan prozesuan jarduera ezberdinak txertatzen hobekuntza prozesu batean emaitza ahalik lortzen saiatuz. Kalitateari buruz ari naizela pentsa zenezake baina ez! Edo bai! Ez dakit Nik planteamenduak irekiak ditut gustoko.
Beno, ez egin kasu gehiegi ere,... Oso egun gogorra izan da! ;) Tozan txapa! Jaja!
Eongo gatxin!!

100 egun

Beno ba lantoki berrian 100 egun egin ditut. Baloratzeko garaia? Ez. Komentatu nahi dudana da nere hurrengo formakuntza IoT-era bideratzen ...